ناهاتاک

ناهاتاک یعنی ..

ناهاتاک

ناهاتاک یعنی ..

ناهاتاک

ناهاتاک یک واژه ارمنی است
آن را در کتاب مسیح در شب قدر یافتم!
این واژه به معنای شهـــــید است.
میخانه ای با شرابی طهور از کتب فاخر!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

پنجم

جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ب.ظ

اگر انگشتان مان را مشت می کنیم و می گوییم مرگ بر انگلیس  علت دارد.پشت هر مشت مان یک معرفتی خوابیده است که اگر بیدار شود،دیگر انگلیس منگلیسی نخواهد بود.

"خاطرات مستر همفر"

یکی از ده جاسوس دولت انگلیس که وظیفه دارد طی یک دوره زمانی مشخص در آستانه(ترکیه)،فارس(تهران) و عراق (بغداد) حجاز و مصر اطلاعات کافی جهت  تفرقه بین مسلمانان و گسترش سیطره بر کشورهای اسلامی را جمع کند.

او آغاز اولین سفرش را این گونه توصیف می کند:

پس از سفری خسته کننده به آستانه رسیدم و نام خود را محمد گذاشتم.تصمیم گرفتم به مسجد بروم.نظم،نظافت،اطاعت و بندگی مسلمانان برایم بسیار جالب بود.با خود گفتم:«چرا ما با مسلمانان می جنگیم؟!»چرا به خاطر تفرقه افکنی بین آنها و سلب آسایش آنها می جنگیم؟!آیا حضرت مسیح ما را به این کار توصیه می کند؟!

یادم می آید یک بار گزارشی فرستادم و در این گزارش در مورد  خواسته صاحب دکان  مبنی بر عمل لواط سخن گفتم.در جواب آمده بود« اگر این کار باعث می شود زودتر به هدف برسی،اشکالی ندارد»هنگامی که جواب را خواندم زمین به دور سرم چرخید و با خود گفتم:«رئیسان من خجالت نمی کشند که مرا به انجام چنین عمل زشتی تشویق می کنند»

به کشورش برگشت و در جلسه هیأت و همکاران خودش شرکت نمود و گزارشی از سفر به آستانه ارائه داد و..

با دختر عمویش که یک سال از او بزرگتر بود ازدواج کرد و شش ماه بعد شکم دختر عمو متورم و برآمده تر می شد و خبر از یک تولد را با خودش همراه می کرد.

در رویاهای بودن با فرزندش غوطه می خورد که به او مأموریتی به سمت عراق داده شد. سه سال.باید می رفت. چاره ای نبود. و در اوج سختی ها،رفت و همسرش را با طفلی نه به دنیا آمده تنها گذاشت و رفت که رفت.

و تازه می فهمید که به قول خودشان:« ما انگلیسی ها فقط با ایجاد فتنه ،تفرقه و درگیری در تمام مستعمره هامان می توانیم در رفاه زندگی کنیم. از طرفی دیگر ما نمی توانیم پادشاه عثمانی را شکست بدهیم،مگر آن که بین مردم آن جا تفرقه بیاندازیم.در غیر این صورت،ملتی کم جمعیت چگونه می تواند بر ملتی پر جمعیت تسلط یابد.»

و ....

کتاب تنها شامل 108 صفحه می باشد و در کمتر از 45 دقیقه می توان آن را مطالعه کرد.

بی شک مطالعه ی این کتاب پرده از راز  یک عمر مرگ بر انگلیس های مردم نظام اسلامی ما بر خواهد داشت.

ما معتقدیم که انگلیس و دوستانش مستحق مرگ اند و برای این ادعا بسیار سند ها داریم. مستر همفر که دیگر دست نشانده ی ما نیست!!! هست؟؟!!

 

  • عین-کاف

نظرات  (۲)

عالی
پاسخ:
+
  • مهدیس رادمنش
  • واقعا عالی بود😁 چشم هایم را باز کرد
    پاسخ:
    سلام

    خواهش میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">