ناهاتاک

ناهاتاک یعنی ..

ناهاتاک

ناهاتاک یعنی ..

ناهاتاک

ناهاتاک یک واژه ارمنی است
آن را در کتاب مسیح در شب قدر یافتم!
این واژه به معنای شهـــــید است.
میخانه ای با شرابی طهور از کتب فاخر!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

نوزدهم

شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ب.ظ

خیانت؛ واژه ای قدرتمند در جهت براندازی یک قوم،قبیله،مملکت،جهانی و حتی یک انسان! و این ها همه از دل یک اتفاق به نام انسان راهی به جهان بیرون پیدا می کند.آنجا که شخص از کسی یا چیزی ناراضی است.عدم رضایت از شرایط موجود او را وادار می کند تا دست به انقلابی بزند. هرچند شاید در ابتدا چون آتش زیر خاکستر در لفافه و حجاب ظاهر گردد آنگاه در معرض گرد بادهای این شورش که قرار گرفت؛ ظاهر عیان می کند و نقاب از رخ بر می دارد.


غروب آفتاب در آندلس



"بدان که شیر را جز با مکر و حیله نمی توان شکار کرد و آهن را جز با آهن نمی توان کوبید"  این جمله را به خاطر داشته باش تا برایت بگویم.

رم،واتیکان،کاخ پاپ

براق بن عمار سردار مسلمان عرب با ایلدفونس از بزرگان مسیحیت گفت و گو می کند.دوک ونیز هم با آنهاست.ایلدفونس به براق بن عمار می گوید: « ای قهرمان! بدان که پاپ از همه بارون های اروپا دعوت کرده و از آنها درباره ی باز پس گرفتن اسپانیا از مسلمانان مشورت خواسته است،تو هم باید کمک مان کنی.»

براق پاسخ می دهد:« تو هم بدان که شیر را جز با مکر و حیله نمی توان  شکار کرد و حتما می دانی که آهن را جز با آهن نمی توان کوبید.»

دوک ونیز می گوید:« اما انبوه سپاه بارون های اروپا در اندک زمانی سپاه مسلمانان را پایمال ونابود خواهد کرد.»

براق پاسخ می گوید:کار به این آسانی نیست مسلمانان به دین و آیین خود سخت پایبندند و تا پای جان از شرف،ناموس و آبروی خویش دفاع می کنند. و..

اگر بتوانید این سه امتیاز را از مسلمانان بگیرید راه پیروزی شما آسان خواهد شد.

اول: آزادی در تبلیغ دین؛

دوم:آزادی در آموزش به مسلمانان

سوم:آزادی در تجارت با آنها

این سخنان،مقدمه طرح هایی شیطانی برای سقوط حکومت مسلمانان در آندلس گردید و این گونه بود که آفتاب حکومت مسلمانان در آندلس غروب کرد.

کتاب با قطع جیبی و در 48 صفحه .نویسنده. محمد طنطاوی الجوهری



  • عین-کاف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">